úterý 21. října 2014

Food inspiration 1

       Zase se mi nastřádaly nějaké fotky v telefonu (ne moc kvalitní :D), tak jsem si řekla, že se podělím. Není na škodu si to jídlo fotit, já z fotek pak čerpám inspiraci na další jídlo :)
      Podzim je období, kdy dýně v obchodech z regálů přímo přetékají a já je miluju a k tomu je mám zadarmo ze zahrádky, jen musím najít ještě hodně receptů, abych je zpracovala, všechny... :D Aby toho nebylo málo, začala jsem experimentovat s mými pekařskými dovednostmi, ve kterých zrovna nevynikám. Ale tyhle madlovo-ovesné placičky se mi povedly, jak říkám, jsem teprve začátečník, co se týče trouby :D


Placičky dělám taky téměř z čehokoliv, tyhle jsou cuketové s kuskusem

Abych měla v sobě i nějaký vitamíny do toho ošklivého počasí - ovocný talíř s kokosem, ten nesmí chybět :D

Cuketa plněná mletým hovězím s rajčaty, po dýni asi druhá nejoblíbenější zelenina :D, která se dá udělat na tisíc způsobů a samozřejmě opět kukus

kuřecí plátek a salát z červené čočky (čočka, rajčata, cibulka, česnek, bazalka)

A moje favoritka mezi polévkami - dýňová, k tomu není prostě co dodat :D

To bych nebyla já, abych si neudělala radost královskou snídaní :D banánové lívanečky s marmeládou a tvarohem a na vrch čtvereček 99% čokolády + plátky mandlí.

Hokus pokus - smíchaný tvaroh s hollandií kávovou a ananas

Kuřecí s dýňovým pyré a navrch sýr (ještě lepší je to s parmezánem), dělané na bílém víně, největší luxus, asi si to zopáknu za týden :D a těstoviny

Večeře: pangasius na cibulce s rajčaty a brambory, já vím, není to "ryba". Ale čert to vem.

Někdy mám chuť i na slané snídaně, pak to dopadá například takhle - Omeletka ze 3 malých vajec se šunkou, sýrem, bazalkou k tomu paprika a žitný chléb s ricotou.

Ovesná čokoládová kaše, jablíčko - zatím z pytlíku, kdy jsem odebrala trochu toho prášku a dala si tam i svoje vlastní ovesné vločky. Ano, mám v šuplíku i instantní od nominy dokonce i obyčejné vločky, ale tuhle oblast dělání vlastní kaše, jsem moc neprobádala a zatím to dopadlo tak, že jsem měla na talíři víc vody než kaše :D

Odpolední sváča - Cereální kaiserka, se šunkou a tofu pomazánkou, okurka. Mimochodem ty pomazánky ze zdravé výživy jsou všechny moc výborné :) Konkrétně tahle je bylinková.

Zeleninový salát s gervais ořechy směsí na salát, což doporučuju koupit, sice má dost gramů tuku, ale ta chuť je výborná, asi si zamiluju i ty saláty :D protože já je vlastně nikdy moc nemusela, ale nějak tu zeleninu do sebe nacpat musím :)

3 komentáře:

  1. super inspirace, hlavně úpravy dýně se hodí jakékoliv, je jich fakt moc :) a mám teďf hroznou chuť na tofu a šunku :D

    OdpovědětVymazat
  2. taky miluju kokos :) krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Super inspirace, salát z červené čočky mě překvapil, vyzkouším!:)
    I ostatní jídla vypadají lákavě, určitě se budu dál inspirovat:)

    http://biggthings.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat